Blog
Textové reklamy vo vyhľadávaní – už iba responzívne
Google sa snaží prechádzať ku automatizácii, preto v niektorých účtoch dáva iba jednu ponuku a to "Responzívna reklama vo vyhľadávaní". Od 30.6.2022 už nebude možné vytvárať textové reklamy vo vyhľadávaní. textové reklamy vy vyhľadávaní vytvorené pred týmto dátumom sa...
Okamžitá miera odchodu návštevníkov z www stránok (Bounce rate)
Dôležitým ukazovateľom "ako zaujal web užívateľov" je Bounce rate - miera odchodu zo stránky. Ak platíme kampaň, do ktorej investujeme nemalé financie, a ktorá dokonca aj zdanlivo funguje, je treba sledovať, čo nasleduje potom, ako prídu užívatelia z platenej reklamy...
Ako nastaviť Site Search Tracking v Google analytics
Ak sa na Vašich stránke nachádza väčšie množstvo článkov a obsahu, tak je prirodzenou požiadavkou marketérov zistiť, čo ľudia na našich stránkach vyhľadávajú. Ak máme implementovaný sledovací kód Google analytics (GA), tak ďalším dôležitým krokom je povoliť Site...
Print screen (PrtScn) obrazovky (snímka obrazovky) priamo vo Windowse
Vytvorenie snímky obrazovky je síce jednoduché, ale keď túto funkciu nevyužívame každý deň, často zabudneme tú správnu kombináciu kláves. Možností je viacero: Klávesa s logom Windows + tlačidlo PrtScn (stlačiť súčasne) Takto vytvorený snímok obrazovky, je automaticky...